Seurakuntakeskuksen tilavuokrat

Seurakunta ei luovuta tiloja ilman emäntää tai seurakunnan sopimuksen tehnyttä pitopalvelua omaehtoisiin tilaisuuksiin, jossa on keittiön käyttöä. Omatoiminen kahvinkeitto on mahdollista pikkukeittiössä.

Pitopalveluyritykset

Juhlien järjestämisessä on mahdollista käyttää pitopalveluyrityksiä ja yhtenä pitopalvelun tarjoajana on myös seurakunta.

Kirkkoneuvosto päätti periä maksun kaikilta ulkopuolisilta vuokraajilta, pois lukien seurakunnan ja ulkopuolisen tahon yhteiset tilaisuudet (esim. kasteet ähtärin seurakuntaan, häät ähtäriläisille), SPR veripalvelu (verenluovutus), veteraanijärjestöt ja evl. kirkon seurakunnalliset tilaisuudet (esim. kirkon herätysliikkeet, Kirkon ulkomaanapu). Musiikkiharjoitukset (esim. Merikanto-opistolle) vastavuoroisuus periaatteella. He tulevat esiintymään seurakunnan omissa tapahtumissa maksutta ja huolehtivat omalta osaltaan soittimien hoitokustannuksista tilavuokraa vastaan.

Tilavuokrat

Omavalvontasuunnitelma