Alakouluikäiset

Seurakunta järjestää 7-14 vuotiaille tytöille ja pojille paljon kaikkia hauskoja juttuja. Kannattaa seurata ilmoittelua ja tulla rohkeasti tarkistamaan mikä on meininki!

Viikoittain kokoontuu erilaisia kerhoja sekä partio. Keväällä ja kesällä järjestetään leirejä.  Lisäksi seurakunta järjestää varhaisnuorille retkiä, 10-synttärit ja erilaisia tapahtumia.

Seuraa ilmoittelua ja lähde mukaan!

Tulossa:

24.-25.5.

Miltä tuntuu nukkua kirkossa?

Miltä kirkko näyttää yöllä?

Aloitetaan perjantaina klo 18.00 ja jatketaan seikkaillen ja touhuten kirkossa mukavia juttuja jaillan lopuksi hiljennymme hartauteen.

Lauantaina lopetetaan aamupalan jälkeen klo 9.30.

Voit tulla mukaan myös aikuisen kanssa.

Yön hinta on 5€. Ilmoittautumiset 16.5. mennessä riikka.aittolampi@evl.fi.

Ilmoittautuminen kuitataan sähköpostilla.

Aloitetaan klo 18.00 ja jatketaan seikkaillen ja touhuten kirkossa mukavia juttuja  ja illan lopuksi hiljennymme hartauteen.

Lauantaina lopetetaan klo 9.30.                  Voit tulla mukaan myös aikuisen kanssa.

Yön hinta on 5.

n lopuksi hiljennymme hartauteen.