4.-6. luokkalaisten päiväleiri

ma 15.6. klo 10.00 – ke 17.6.
lastenleirin mainos

Seurakuntakeskus

Valkeisen Loma

Ilmoittautuminen on päättynyt

Leiripäivän kesto 10.00-15.00 Leirin hinta 20€/ koko leiri. Sisältää lounaan ja välipalan sekä leiriohjelman.

Kahtena ensimmäisenä päivänä kokoonnutaan Valkeisen Lomassa ja kolmas leiripäivä vietetään seurakuntakeskuksessa ja lähimaastossa.

Leirille otetaan 15 osallistujaa.

Leirin toteutuksessa huomioidaan voimassaolevat suositukset, tästä syystä yksittäisiin leiripäiviin ei voi ilmoittautua.

Ilmoittautuneille lähetetään leirikirje.

Ilmoittautumiset 29.5. mennessä riikka.aittolampi@evl.fi, ilmoittautuminen kuitataan sähköpostitse

Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä leiriajankohta, osallistuja nimi, ikä ja huoltajan sähköpostiosoite sekä mahdolliset ruoka-aineallergiat.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Nuorisotyönohjaaja

Tehtävän pääasiallinen sisältö:

- Vastata seurakunnan varhaisnuorisotyöstä (7-14v lapset ja nuoret)

- Vastata perhetyöstä

- Vastata kouluyhteistyötä yhdessä toisen nuorisotyöntekijän kanssa

- Toimia yhteyshenkilönä partiolippukunta Ähtärin Eräveikot ry:lle ja osallistua lippukunnan leiri yms. tapahtumien suunnitteluun ja toteutukseen

- Yhteisvastuukeräyksen organisointi ja toteutus osana tiimiä