Ähtärin seurakunnassa käytössä Vapaaehtoispankki.fi vapaaehtoistyössä

Vapaaehtoispankki on seurakunnan vapaaehtoistyön uusi palvelu

Vapaaehtoispankista pääset rekisteröitymään seurakunnan vapaaehtoiseksi, katsomaan sinulle sopivia vapaaehtoistehtäviä ja ilmoittautumaan mukaan vapaaehtoiseksi. Seurakunnassa tarvitaan eri työaloilla vapaaehtoisia. Vapaaehtoistyöstä ei makseta palkkaa, mutta palkaksi saa iloisen mielen. Seurakuntatyö on yhteistä työtä työntekijöiden ja seurakuntalaisten kanssa.

Vapaaehtoispankki löytyy joko seurakunnan nettisivuilta Osallistu, toimi, vaikuta-yläpalkin alta kohdasta Vapaaehtoistoiminta ja Yhteisvastuukeräys tai suoraan osoitteesta www.vapaaehtoispankki.fi/ahtarinseurakunta/rekisteri.

Vapaaehtoispankkiin pitää reksiteröityä, jonka jälkeen omilla tunnuksilla pääsee kirjautumaan sivulle.

Tässä linkki seurakunnan kotisivujen kohtaan, jossa kerrotaan vapaaehtoistyöstä ja Vapaaehtoispankista.

Tervetuloa mukaan Vapaaehtoispankki.fi toimintaan seurakunnan vanhat ja uudet vapaaehtoiset!

Kalle Peltokangas, kirkkoherra

2022-12-15 14:15:27.0