Keittiöpalvelut

Seurakunnan emäntä vastaa kahvituksista ja ruokailuista. Ota yhteys keittiöpalveluasioissa emäntä-siivooja Anne-Mari Kankaanpäähän, puh 050 579 0002 tai sähköpostilla anne-mari.kankaanpaa@evl.fi tai osa-aikaiseen siivooja-emäntään Virpi Patamaan, puh. 050 579 0006 tai sähköpostilla virpi.patama@evl.fi.

Seurakunta aloittaa markkinaehtoisen pitopalvelun 1.4.2022 alkaen, mutta pitopalvelua tarjoavat edelleen Hovitar Erja Kässi p. 040 7273706 ja T:mi Leipurin Herkkukulma Minna Juntunen p. 040 537 3015. Seurakunta tarjoaa myös pitopalvelua oheisen hinnaston mukaisesti.

Menu 1.  Filemenu

Menu 2. Paistimenu

Menu 3. Keittomenu

Menu 4. Kahvitus.

Tilavarauksia otetaan vastaan palvelutoimistossa: toimistosihteeri Maria Kansanaho, puh. 050 579 0020 tai ahtarin.seurakunta@evl.fi tai maria.kansanaho@evl.fi.

Tästä voit tutustua tarkemmin varattavina oleviin tilohin:

Seurakuntakeskuksen tilavuokrat

Seurakunta ei luovuta tiloja ilman emäntää tai seurakunnan sopimuksen tehnyttä pitopalvelua omaehtoisiin tilaisuuksiin, jossa on keittiön käyttöä. Omatoiminen kahvinkeitto on mahdollista pikkukeittiössä.

Pitopalveluyritykset

Juhlien järjestämisessä on mahdollista käyttää pitopalveluyrityksiä ja yhtenä pitopalvelun tarjoajana on myös seurakunta.

Kirkkoneuvosto päätti periä maksun kaikilta ulkopuolisilta vuokraajilta, pois lukien seurakunnan ja ulkopuolisen tahon yhteiset tilaisuudet (esim. kasteet ähtärin seurakuntaan, häät ähtäriläisille), SPR veripalvelu (verenluovutus), veteraanijärjestöt ja evl. kirkon seurakunnalliset tilaisuudet (esim. kirkon herätysliikkeet, Kirkon ulkomaanapu). Musiikkiharjoitukset (esim. Merikanto-opistolle) vastavuoroisuus periaatteella. He tulevat esiintymään seurakunnan omissa tapahtumissa maksutta ja huolehtivat omalta osaltaan soittimien hoitokustannuksista tilavuokraa vastaan.

Tilavuokrat

Omavalvontasuunnitelma

Emäntä-siivooja
Emäntäpalvelut Kiinteistöpalvelut
Keskuskuja 3

Siivooja-emäntä (osa-aikainen)

Tehtävän pääasiallinen sisältö:

- vastata seurakunnan tilojen siivouksesta,

- osallistut keittiötyöhön

- suorittaa kirkkoneuvoston ja talouspäällikön antamat, sekä muut toimialaansa kuuluvat tehtävät

Toimistosihteeri vs. talous ja hallintojohtajana 1.2.-30.6.2024 välisen ajan
Keskuskuja 3
63700 Ähtäri

Tehtävän pääasiallinen sisältö:

- Hauta-asiat (hauta- ja vainajarekisterin ylläpito)

- Ostoreskontran hoito ja tarvittaessa muita taloustoimiston töitä.

- Kirkollisten ilmoitusten kokoaminen ja vieminen lehtiin.

- Muut palvelutoimiston sihteerin ja arkistohoitajan tehtävät.

- Myyntilaskujen, hautaustoimen laskujen tekeminen ja matkalaskujen tarkastaminen.

- Kirpputori ja kolehti ym. rahojen vastaanottaminen, tarvittaessa laskeminen, pussitus ja vienti pankkiin.

- Hautainhoitotarjousten teko, viitesiirtojen haku, hoitoraporttien tekeminen, tarrojen tulostus ja hautausmaan tiedottaminen hoidoista.

- Loppuvuoden poistoajot ja vuodenvaihteen toimenpiteiden tekeminen Statuksessa.

- Toimistotarvikkeiden, kirjekuorien, postimerkkien ym. hankinta ja pienvaraston ylläpito.