Lapsia ja aikuisia perhemessussa

Yhdessä kirkkoon!

Lapsille ja lapsiperheille on tarjolla kirkkovuoden aikana perhejumalanpalveluksia. Myös jokaiseen sunnuntain jumalanpalvelukseen ovat lapsiperheet tervetulleita! Lapsille on varattu kirkon takaosassa vasemmalla puolella oma paikkansa, jossa voi leikkiä, lukea ja piirrellä. Eteisestä löydät lasten puuhakasseja penkkiin mukaan otettavaksi. Morsiamen huoneesta löydät vauvanhoitoon tarkoitetun rauhallisen paikan. Olemme ottamassa jumalanpalveluksiimme myös johdantosanoihin ns. lasten tekstin. Jos perheessänne on innokas esiintyjä, joka haluaisi olla avustajana kirkossa kertomassa lapsen suulla kulloisenkin jumalanpalveluksen aiheen, niin olkaa yhteydessä kirkkoherraan.

Kirkkoon voi tulla myös kummin tai isovanhemman kanssa! Jokaisen jumalanpalveluksen jälkeen on tarjolla kirkkokahvit ja lapsille mehua ja pientä purtavaa sekä tietenkin saa tarran lapsen messupassiin. Kun messupassi on täynnä, ota yhteyttä lastenohjaajiin niin saat pienen yllätyksen. Tervetuloa!

Lastenkirkko

Lapsille ja varhaisnuorille on avattu verkossa oma kirkko, jossa voi tutkia millaisia paikkoja kirkosta löytyy ja vaikka kokeilla saarnastuoliin kiipeämistä tai kirkonkellojen soittamista. Kirkossa voi myös kuunnella Raamatun kertomuksia ja virsiä. Kirkossa liikutaan omana virtuaalihahmona. Tutustu lastenkirkko.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

lastenkirkko Tuuli

Lastenohjaaja, kirpputori Hymiksen vastaava