Lasten ja nuorten tapahtumat

Pyhäkoulu

Jos lähipiirissäsi on lapsia, jotka haluaisivat osallistua pyhäkouluun ja saatte koottua ryhmän kasaan niin otattehan yhteyttä lastenohjaajiin. Järjestämme teille ohjeistuksen ja materiaalin.

Lasten ja perheiden toiminta ja tapahtumat

Lapsille ja perheille suunnatussa toiminnassa sekä tapahtumissa löytyy myös monenlaisia vapaaehtoistehtäviä, kuten kerhomummoja/-vaareja 4-5-vuotiaiden kerhoihin sekä perhekerhoon vaikka sylissä pitäjäksi, tai talviriehaan,  pääsiäisvaellukselle avuksi. Jos sinulla on jokin taito tai muuten aikaa ja innostusta toimia lasten ja perheiden hyväksi, olet tervetullut toimintaan mukaan. Ota yhteyttä lastenohjaajiin.

Alakouluikäisten tapahtumat

Alakouluikäisille järjestetään erilaisia tapahtumia (leirejä, Big Night). Leireillä apua tarvitaan mm. ohjelmakokonaisuuksien toteutuksessa. Jos suunnistus tuntuu mukavalta, meille on iso apu suunnistusradan valmistelusta. Jos taas askartelu on lähellä sydäntäsi, otamme mielellämme vastaan uusia ideoita ja apukäsiä niitä toteuttamaan.

Big Night iltoihin osallistuu noin 150 alakouluikäistä lasta. Näihin iltoihin tarvitsemme rastihenkilöitä, voileipien voitelijoita ja tarjoilijoita sekä vaeltavia aikuisia seuraamaan että kaikki sujuu turvallisesti ja suunnitelmien mukaan.

Alakouluikäisten kerhot

Haluaisitko toimia ohjaajana alakouluikäisten kerhossa? Tällä hetkellä meillä kokoontuu sählykerhoja, tytöt-osaa kerhoja ja poikien kokkikerho. Kerhoja voidaan perustaa erilaisten teemojen ympärille omien toiveiden ja taitojen mukaan. Kerhot kokoontuvat kerran viikossa ja kerhokerran kesto on tunti. Etsimme rippikoulun käyneitä kerhonohjaajia. Myös aikuisohjaajat ovat erittäin tervetulleita. Kerho voi jatkua koko lukukauden tai olla muutaman kerran kokoontuva teemakerho.  Saat opastuksen kerhonohjaamiseen sekä hartauden pitämiseen.

Nuorisotyönohjaaja

- Vastata seurakunnan varhaisnuorisotyöstä (7-14v lapset ja nuoret)

- Vastata perhetyöstä

- Vastata kouluyhteistyötä yhdessä toisen nuorisotyöntekijän kanssa