Virkatodistuksen, avioliiton esteiden tutkinnan, sukuselvityksen ja sukututkimuksen tilaus:

Ähtärin seurakunta siirtyi Lapuan hiippakunnan aluekeskusrekisterin jäseneksi 1.1.2022. Siitä lähtien aluekeskusrekisteri hoitaa  kirkollisten toimitusten rekisteröinnit sekä ylläpitää kirkon jäsenrekisteriä. Aluerekisterikeskuksesta saat mm. virkatodistukset, sukuselvitykset ja -tutkimukset sekä avioliiton esteiden tutkinnan. Verkossa on mahdollista hoitaa avioliiton esteiden tutkinnan osoitteessa www.esteidentutkinta.fi Linkki avautuu uudessa välilehdessä sekä liittyä kirkon jäseneksi osoitteessa www.liitykirkkoon.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Lapuan hiippakunnan aluekeskusrekisterin oma sivu.

YHTEYDENOTOT:

Virkatodistustilaukset: luovutus.akrlapua@evl.fi, p. 041 730 2591.

Muut asiat: aluekeskusrekisteri.akrlapua@evl.fi, p. 041 730 2588.

Sähköiseen asiointipalveluun pääset tästä linkistä: Tilaa virkatodistus Linkki avautuu uudessa välilehdessä