Intialainen iloinen nainen kadulla kulhokädessään heittää värijauhetta ilmaan muiden naisten kanssa.
Lähetys- ja avustustyö

Lähetystyö

Tulossa:

"Jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu."  Mutta kuinka he voivat huutaa  avukseen sitä, johon eivät usko?  Kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet?  Kuinka he voivat kuulla, ellei kukaan julista?  (Paavali Roomalaiskirjeessä 10:13-14)

Elämä on lahja, jota jaamme toistemme kanssa.  Jaamme eteenpäin toisillemme sitä, minkä olemme itse saaneet.  Lähetystyö kuuluu näin jokaisen kristityn elämään.  Se on Kristuksen tuntemisen edistämistä ja hänen toimintansa jatkamista.

Torstaikahvila Lähteellä 12.00-14.00

Tervetuloa vaihtamaan kuulumisia, tapaamaan tuttuja, tekemään käsitöitä ja kahvittelemaan.

Hartaus kuukauden ensimmäinen torstai.

Lähde on seurakunnan nuorisotila ja sijaitsee seurakuntakeskuksen kaupungintalon puoleisessa päädyssä, sisäänkäynti lähellä matonpesupaikkaa.

Toivoa naisille- lähetyspiiri

Toivoa naisille työ toimii sen puolesta, että yhä useammat naiset ympäri maailmaa voivat kuulla olevansa arvokkaita, saada toivon ja ihmisarvoisen elämän. Liikkeen ydin on rukouskalenteri, jossa on jakiselle päivälle yksi lyhyt rukous. Työhön liittyvät myös Toivoa naisille- radio-ohjelmat. Ähtärissä kokoontuu säännöllisesti Toivoa naisille piiri. Piiri kokoontuu Lähteellä, seurakuntakeskuksen nuorisotila.

Lisätietoja kokoontumisajasta saat kirkollisista uutisista ja sivujen tapahtumat-osiosta.

Lisätietoa Toivoa naisille- työstä löydät täältä.

Lähetystilaisuudet

lapsen kädessä maapallo

YouTube-video

Nuorisotyönohjaaja